SERVICII

ORTODONTIE

aparat_dentar_.mic

Încrederea în sine este îmbunătătită printr-un tratament ortodontic care va face ca dintii, buzele si fata să fie proportionale. În acest sens, un tratament ortodontic va aduce beneficii în carieră si viata socială, la fel cum va îmbunătătii atitudinea generală asupra vietii.Poate veti fi surprinsi să aflati că dintii drepti sunt mai putin expusi la traume, carii si probleme gingivale decât dintii cu probleme ortodontice netratate. Dintii frumos aliniati adună mai putină placă bacteriană, o peliculă subtire, lipicioasă compusă din bacterii, salivă si mâncare.

Bacteriile din placa bacteriană hrănite cu carbohidrati (zahăr si amidon) produc acizii care atacă dintii, în acest mod apărând cariile. De asemenea, placa bacteriană creste riscul aparitiei bolilor parodontale. Atunci când dintii sunt frumos aliniati, placa bacteriană nu se va mai atasa de ei, scăzând astfel aceste riscuri. Si cel mai important fapt este că dintii aliniati sunt mai usor de curătat si de îngrijit.

Problemele ortodontice netratate se pot înrăutătii. Acestea vor duce la aparitia cariilor, boli parodontale, distructii ale osului care sustin dintii, dificultăti în masticatie si digestie, mergând până la aparitia durerilor în articulatii sau ale fetei si gâtului. Un tratament ortodontic aplicat din timp corectează aceste nereguli, făcând tratamentul să fie mai usor de efectuat si mai putin costisitor decât atunci când tratamentul este efectuat tardiv, iar problemele ortodontice sunt mult mai grave.